Dag 2

@Yvonne: Ja, was een hectische reis, en er was gemeld op de luchthaven dat onze koffers op de volgende vlucht naar Orlando meekwamen, dus dat moet goedkomen. En Olive Garden was weer super!
@Anthonie: Wij gaan zeker genieten!
@Marja: Ik zie er niet uit op die foto :), maar we gaan zeker genieten
@Esther: Ja, we hopen dat de koffers snel komen, kan ik wat anders aantrekken.
@Nel: Komt allemaal goed!
@MattRob: Zoals ik al zei, ik zie er niet uit! Maar we hebben zo in een deuk gelegen in het vliegtuig om het maken van de foto, dat ik het toch maar heb gepost.
@Penpe: Hahaha! wat een verschrikkelijke foto he! m'n schoonmoeder is er ook blij mee :)
@Evelien: Komt allemaal wel goed, en we gaan echt genieten!
@Saskia: We wachten geduldig af.

=============================
Dag 2,

We zijn gisterenavond rond half 10 naar bed gegaan, want we waren echt kapot van de reis. Alleen kon ik echt niet slapen, heb elk kwartier op de wekker voorbij zien komen. Rond half 11 nogmaals gebeld naar de receptie maar helaas nog niets. Om half 12 heb ik Niels wakker gemaakt en ik zei dat ik even naar de receptie ging om te vragen of zij even voor mij naar de luchthaven wilde bellen om te vragen waar de koffers bleven. Aangekleed en met de auto naar de receptie, ik kom daar binnengelopen en, pffff daar stonden de koffers. Ze waren serieus net gebracht want een andere medewerker had een karretje gehaald, want die wilde ze al komen brengen. Ow! wat zijn we blij!

Het is inmiddels na 12uur, en nou moeten we toch echt gaan slapen!

Vanweg de commotie van gisteren hierbij nog een aantal foto's van ons appartement:






En onze auto:


 
Vanmorgen waren we natuurlijk weer vroeg wakker. Ik heb de blog afgemaakt en online geplaatst. Koffers uitgepakt en toen met een bakkie koffie wakker worden op ons balkonnetje.


We hebben even met Nederland contact gehad, en zijn rond 9uur naar Ponderosa gereden en zijn daar gaan ontbijten. Mmmm, dit was heerlijk!


Het is heerlijk weer dus we gaan even shoppen bij de Premium outlets. Het was superdruk en lastig om een parkeerplek te vinden, maar uiteindelijk in de parkeergarage gaan staan en we kwamen erachter dat er een 'memorial day sale' is. Vandaar! We struinen lekker de winkels af, gaan even in het zonnetje zitten en drinken wat. Rond half2 hebben we het gezien en rijden naar de 'Dollar tree' op Posner park. Hier halen we wat lekkers te eten als chips en een snoepje.

Terug in het appartement kleden we ons om en nemen een duik in het zwembad. Genieten!





Na het zwemmen hebben we lekker gegeten bij Bob Evans.


 

Terug in het appartement hebben we nog een kopje thee gedronken maar we waren allemaal erg moe en zijn toen ook lekker naar bed gegaan. Ik heb met moeite mijn ogen open gehouden en de blog getypt.

Groetjes,
Danielle & Niels
Ron & Annelies


12 opmerkingen:

  1. Gelukkig zijn de koffers alsnog gearriveerd, en kunnen jullie gaan uitpakken. Mooi appartement en een mooie auto, en wat hebben ze daar grote zwembaden. Ik weet niet of Bahama Bay gated is, maar anders ga ik daar in september eens een wandelingetje maken.

    Ontbijten bij Pondarosa is altijd wel grappig om te doen, desondanks komen wij er niet zo vaak.

    Valt me wel op dat jullie niet meteen naar 'Wally' gaan, dat is bij ons altijd vaste prik op onze eerste ochtend ;-)

    Groetjes,
    Pieter en Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, de koffers zijn er. Nu kan het relaxen beginnen.
    De eerste dag ziet er al goed uit! Vee plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hèhè dat is een hele geruststelling dat de koffers er zijn. Ik kan me voorstellen dat je niet helemaal lekker slaapt dan. Wat heerlijk om al die bekenden te horen voorbij komen, over een aantal weken zullen we deze zeker ook met een bezoekje verblijden haha. Appartement ziet er heel goed uit zeg en wat een zwembad!!
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een opluchting moet het voor jullie geweest zijn,dat de koffers terecht zijn.
    En nu volle bak genieten van jullie vakantie!!

    Groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn er, de koffers ook, dus lekker genieten maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superfoto in het vliegtuig.
    Ik moest er gisteren al een beetje om lachen.
    De stress is op kjullie gezicht af te lezen.
    Heel herkenbaar hoor.
    Maar nu lees ik alle reacties en lig helemaal in een deuk.
    Mijn collega zit heel raar te kijken.
    Fijn dat de koffers er zijn en we lezen lekker mee de komende weken.
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat alles toch nog goed gekomen is. Ik zie al lekkere eettentjes voorbij komen, dat is weer genieten. Leuk hoor met je ouders op vakantie en herinneringen ophalen.
    Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou gelukkig de koffers gekregen, nu lekker vakantie vieren.
    Zo te zien gaat dat wel goed komen. Lekker in het grote zwembad, ben best een beetje jaloers;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top dat de koffers zo snel zijn afgeleverd let's start the holiday zo te zien erg goed gebeurd met dat zwembad en de zon. Niels na al die hectische dagen op het werk je weet mijn motto he PAK JE RUST ;-)
    Enjoy guys ik volg jullie met de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bahama Bay is erg mooi hè. Geniet van de vakantie nu de koffer-stress voorbij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel fijn dat jullie koffers er zijn, toch wel lekker om een "verschoninkje" aan te kunnen trekken na zo'n reis...
    Wat een groot appartement en wat een heerlijk zwembad erbij, dat wordt dus echt genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er heerlijk uit zo bij het zwembad, hier stort regent het weer grrr
    Gelukkig hebben jullie de koffers nu ook, vanaf nu alleen nog maar genieten !!!

    Have fun !

    BeantwoordenVerwijderen