Dag 3

@Penpe: Je kan het park oprijden, slagboom gaat open maar misschien wel ff melden bij receptie want we hebben wel een kaart in de auto hangen voor parkeren. En zijn al 2x bij de Target geweest ;), Wally volgt spoedig.
@Esther: Ja, gelukkig zijn de koffers aangekomen.
@Saskia: Park en appartement zijn top! En er zijn totaal 5 zwembaden en een vissteiger aan een groot meer op het park. Lopen van de week nog even een rondje, plaats ik nog wel even wat foto's.
@Eveline: Ja, dat was zeker een opluchting, waren al aant bedenken waar we anders nieuwe kleding enzo moesten gaan kopen.
@Aggie: We zijn compleet inderdaad! :)
@Barkies: Hihihi! Wel gezellig dat je meeleest.
@Anita: Met eten en herinneringen ophalen komt het goed!
@Yvonne: Het zwembad is super!
@Evelien: Zorg ervoor dat Niels echt vakantie houdt ;)
@Trails: Ja! het park is echt heel mooi!
@Marja: dat was inderdaad fijn! en nu gaan we alleen maar genieten

===============================
Dag 3,

Om half 6 zijn we weer klaar wakker en gaan maar even tv-kijken en internetten. Een uurtje later stap ik m'n bed uit en ga buiten in het zonnetje zitten, heerlijk! vakantie

We kijken vanuit ons appartement op een meertje, en eigenlijk willen we wel weten of hier wat in leeft en ook heeft het park een vissteiger aan een lake en deze willen we ook wel even bekijken zodat we weten hoe we kunnen vissen. We lopen met z'n 3-tjes, met de camera in de hand, naar buiten en lopen om het gebouw heen. Hier is een waterleiding gesprongen, dus een klein waterballet over straat :).

We lopen verder en zien een bord staan waarop wordt aangegeven dat je alleen op de paden mag lopen, maar Niels ziet wat in het water en loopt toch even naar de waterkant, en jahoor! er zwemt gewoon een krokodil.

Nadat hij uit het zicht is lopen we, via de wandelpaden, verder naar het meer. Via het zwembad met strand, lopen we naar de vissteiger.

Wauw! wat een meer zeg en er zit iemand te vissen, dus we vragen even hoe de vangst is. Gister heeft deze man een meerval gevangen en een krokodil zien zwemmen van 6-feet (dat is gewoon 1.80cm!) Nou, deze wil ik ook wel zien zwemmen dus van de week maar eens vroeg die kant op.

We lopen terug naar ons huisje, en daar pakken we alle spullen in want we gaan richting Disney! Ik ga met Mike opstap ;)

We starten als elke vakantie met 'Magic Kingdom', maar eerst gaan we weer even lekker ontbijten bij Ponderosa. Rond half 11 rijden we de parkeerplaats op en hebben een goeie plek. We stappen op het trammetje en gaan met de Ferryboat naar de overkant. Het is lekker druk vandaag in het park, dus we zijn benieuwd naar de wachttijden.

We komen door het station binnen op Mainstreet, en muziek, gezelligheid, heel veel mensen. Ja! dit is Disney! Als eerste lopen we naar het nieuwe 'Fantasyland' en ze zijn daar druk aant werk met de nieuwe achtbaan van de 7 dwergen. Als eerste gaan we de attractie in van Belle 'Enchanted tales'. Hahaha! we wisten niet zo heel goed wat deze attractie inhield maar nu wel! Het is een interactief verhaal met Belle, dus er worden mensen uit het publiek gehaald die mee mogen doen met het verhaal. Wij stonden in een hoekje, dus zijn deze keer bespaard gebleven. Voor kinderen is dit een onwijs leuke attractie. We wilde hierna naar de nieuwe attractie van de kleine zeemeermin, maar deze was tijdelijk gesloten, dus die proberen we later nogmaals.

We lopen verder door het park en doen een aantal attracties als: Buzz Lightyear, Pirates of the caribbean, Mickey's PhilharMagic, Peoplemover en wij (D & N) hadden fastpasses gehaald voor Space Mountain. Natuurlijk hebben we 'It's a small world' niet overgeslagen.

Ook de winkeltjes in het park worden niet voorbij gelopen en natuurlijk hebben we leuke dingen gevonden. Nadat we een hotdog en nacho's hebben gegeten begint om 9uur de Electrical parade en om 9:45uur de show 'Celebrate The Magic'. Zo! Dit was supergaaf!

Na zo'n dag lopen hebben we wel afgesleten voetjes, dus we gaan lekker terug naar huis. Daar aangekomen hebben we even op de bank gezeten, maar we zijn allemaal doodmoe, dus zoeken snel ons bed op, en dromen van een magische dag.

Groetjes,
Danielle & Niels
Ron & Annelies

1. Wat een dag, kan me voorstellen dat je "korte beentjes" hebt aan het eind van de dag.
    Ziet er mooi uit allemaal, en dan die "gator" zo dichtbij, maar niet gaan zwemmen daar ;-)
    Grtz.Yvonne

2. Gewoon die alligator o my god ik ben niet zo een held dan hoor straks vliegt ie uit het water whahahahahahaa. Moet het toch eens meemaken next year.

3. Waw, nogmaals wat een prachtige omgeving waar jullie verblijven, op dat strand zou ik het goed kunnen uithouden. En dan een beetje lekker dom voor je uitkijken op die vissteiger....heerlijk :). Ik moest wel lachen om die foto van bij Buzz Lightyear, jullie hebben allebei een zeer fanatieke blik in de ogen....geweldig!!
    Have Fun!!

4. Gebeurt vaak hoor, dat er alligators in vijvers in woonwijken zitten daar. Pas als ze groter zijn/worden als 2 meter worden ze weggehaald.

En wat hebben jullie een heerlijk weer, we zijn gewoon jaloers !!!!

5. Fantastisch zo'n dag Magic Kingdom! Voor ons nog 59 dagen en we mogen ook weer, geniet ervan!

6. Wat een geweldige omgeving zeg, zeer relaxed om aan het strand te liggen!
    Ook het shirt van Mike is natuurlijk Geweldig :)
    Een Kroko in het meer Hmmm wij zitten in Okt aan een meer en hebben kano's tot onze beschikking, maar als ik dit zo lees...;{

7. Wauw, wat een prachtig resort is dat waar jullie zitten, ziet er top uit en ook helemaal niet druk.
    Een heerlijke dag ook in Disney, gaat helemaal goed. Geniet er maar lekker van!

Enjoy!!

8. Zo, die heb je te pakken, heerlijk!
    Ben weer benieuwd naar het volgende!