Dag 9

@Rick: Gelukkig! dus ben ik niet de enige.
@Kimmie: Leuk dat je meeleest op de blog.
@Saskia: Hihi, thuis doe ik dat gewoon op de bank :)
@Marja: Ja, de SW-weekends zijn super! En ik vind het zo leuk om de blog te schrijven, vandaar dat ik het (bijna dagelijks) post.

==================================

Gisteravond lag ik dus als eerste 'op' bed en dacht als Niels later komt kan kleed ik me wel om en ga ik 'in' bed liggen. Helaas! dat heb ik niet meer meegemaakt, vanmorgen werd ik dus wakker met m'n kleren nog aan. Oeps! Het is nog vroeg en iedereen slaapt nog, dus ik ga maar weer lekker buiten zitten en zet een muziekje aan. Het is erg bewolkt buiten, dus ben benieuwd wat de dag gaat brengen.

Ondertussen maak ik, in mijn dagelijkse gecreĆ«erde hifi hoek, de blog en eet ik lekker een broodje. Vandaag met een gekookt eitje erop! Ron heeft dagelijks last van z'n rug, dus deze week was een pittige voor hem, want hij wil zo graag alles meemaken, ondanks dat we zeggen, gaat het nog, wil je even zitten? enz. Vandaag besluit hij dan toch om een dag rust te houden zodat hij morgen er weer tegenaan kan.

Wij gaan dus even met z'n 3-tjes opstap en rijden naar het plaatsje Webster, ongeveer een uur rijden vanaf ons appartement. Hier is elke maandag een fleamarket, en zo'n Amerikaanse markt willen wij als vervente rommelmarktgangers wel eens zien. De weg er naartoe was super mooi, vele Amerikaanse huizen, al dan niet verlaten, citrusboomgaarden, enz. Echt prachtig! Het weer onderweg is ook top, zonnetje begint goed te branden. Rond 11am komen we aan, parkeren de auto en lopen het terrein op.
 
 

Jeetje wat een kramen, en er lopen vele locals. Wij gaan eerst in de winkeltjes kijken, en keken onze ogen uit. Van die kleine stallen/winkeltjes waarin heel veel spulletjes staan helemaal door elkaar, dus het is echt zoeken geblazen. Sommige dingen zijn oud, andere nieuw of lekker onder een laagje stof. Prachtig! lekker snuffelen. Al snel is het bingo, Niels vindt wat voor z'n verzameling en ik vindt oude coca cola flesjes!

Rond 2pm sluit de fleamarket en rond enen gaan de meeste al inpakken. Nadat we allemaal wat leuks hebben gevonden lopen we rond 1:15pm het terrein af en stappen weer in de auto.
We stellen de TT in op Wintergarden, hier willen we eens kijken in de winkel van 'Themepark connection'. Dit is een pawnshop voor Disneyspullen. Je kan er dus spullen brengen en kopen. Ook originele items van Disneyworld uit de parken.

 

 
Wauw! wat een winkel, en veel spullen! We lopen alle gangen langs en zien hele leuke maar helaas ook een aantal gebroken dingen staan. Op internet had ik een deurknocker van Alice in Wonderland gezien en ik vroeg of deze er nog was. Jahoor! ik pak hem wel even. Ze kwam terug en hij was erg leuk, maar we dachten dat deze van metaal was, maar het was een soort kunststof, en voor 125dollar, vonden we dit toch erg duur. Helaas! maar natuurlijk loop ik niet naar buiten zonder tasjes! en dus ligt de kofferbak weer vol met tasjes.

We rijden terug naar het appartement, maar hoe dichter bij het appartement hoe donkerder het buiten werd, en helaas kregen we een regenbui. Thuis aangekomen is Ron weer op de been en besluiten toch maar even af te koelen in het zwembad, heerlijk! een privezwembad voor onszelf. Dat is genieten.

Nadat we zijn afgekoeld kleden we ons weer om, en drinken wat op de patio. Rond 6uur gaan we weg, wat we krijgen trek. Ron wil graag steak eten, dus we besluiten om bij Longhorn steakhouse te gaan eten.
 
Flat iron steak with stuffed portabella
 
Het eten was heerlijk en we sluiten de avond af met een potje midgetgolf bij 'Congo River golf' op de hwy192. We spelen de baan met wat handycaps. Dit is echt leuk! Naast een aantal banen staat er dus een bordje met daarop een aantal hindernissen, elke persoon moet hieraan draaien en de opdracht uitvoeren. Echt heel leuk om dit te doen. Ik kreeg dus op een gegeven moment de moeilijkheidsgraad om deze baan te voldoen door alle slagen te slaan met m'n voeten. Ik loop op mijn slippers, dus dacht, nou krijg ik een blauwe teen. En wat denk je! Hole-in-one natuurlijk! Hahahahaha iedereen lag in een deuk.
 
 
Annelies moest slaan met de achterkant van d'r golfstick
Nadat we weer vreselijk hebben gelachen zijn we rond half 11 weer thuis en ik ga gelijk de blog van gisteren afmaken, want hier was ik vanmorgen niet aan toegekomen. Sorry! Wel wil ik hierbij iedereen die meeleest en berichten plaatst bedanken hiervoor! Dit is altijd echt leuk!.

Groetjes,
Danielle & Niels
Ron & Annelies





8 opmerkingen:

  1. Leuke dag weer en een buitje hier en daar is niet erg als het daar maar bij blijft.
    Hier hebben we eindelijk goed weer, dus daar gaan we ook even van genieten.
    Veel plezier morgen, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dag weer, wij zijn ook wel eens naar die farmers market geweest, inderdaad ze verkopen er de "duvel en zijn ..." daar.
    Lekker smullen bij de Longhorn mmmm!
    Dat midget golf ziet er ook leuk uit en geeft een hoop lol zo te zien.
    Enjoy!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die disney winkel mag wel een aanhang wagen of imperial op dat vliegtuig geplaatst worden voor de terug weg hahahaahaahaha. dat midgetgolf lijkt me ook wel wat schitterend.

    Have fun en geweldig om dit te lezen i love it.

    xxx
    evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De rommelmarkt ziet er leuk uit, en na het shoppen heerlijk eten hmmm.
    Minigolf met opdrachten, GEINIG !!!


    Nog heel veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die Webster Fleamarket, daar waren we vorig jaar, weer een ervaring zou ik zeggen. Veel rommel, maar zeker ook wel leuke dingen en dan tussen de locals lopen, vind ik zelf altijd erg leuk.
    Lekker gegeten en Congo River minigolf, daar gaan we dit jaar ook weer een balletje slaan!

    Fijn dat jullie zo genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dag, dagen hebben jullie gehad.
    Heerlijke dag in Disney Hollywood gehad met prachtige foto's.
    Ook vandaag weer heerlijk naar een rommelmarkt geweest en erg leuk om de dag af te sluiten met een potje midgetgolf, waar wij ook altijd heel veel plezier in hebben.
    Veel plezier verder en volgende keer niet weer met je kleren in slaap vallen hoor.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke dag weer, Themepark Connection willen we ook een keer doen als we in de buurt zijn.Hier nemen ze tegenwoordig ook Attraction Magazine the show op. Minigolf is altijd leuk voor groot en klein hahahaha.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lachen midget golf met handicap. Staat op onze to do. Gaan zo en zo al midgetgolfen maar dit is extra leuk! Leuke coca cola flesjes!

    BeantwoordenVerwijderen