Dag 8

@PenPe: Komt inderdaad wel goed. We kunnen er nog steeds om lachen.
@Marja: Ja, echt een stunt voor Ron!
@MaRiLiSa: Old Town is echt leuk inderdaad.
@Yvonne: Nou, lol hebben we zo zeker inderdaad
@Anita: Zag toevallig het restaurant liggen aan de hwy 192. Ik ga het noteren.
@Eveline: Jahoor, Annelies kan er wel een klein beetje om lachen.
@Rick: Oeps! was het zeker. En de tip heb ik van je overgenomen!
@Tiana: Ja, elk deel van Amerika is weer heel anders om te zien en te reizen.
@Aggie: Hilarisch zeker! Niels en ik moesten onze lach echt inhouden.
@Saskia: Nee, het is echt arme Annelies hoor. Kanovaren gaat ze nog wel doen, maar niet meer met Ron in een boot.

===========================================

Gisterenavond ben ik op bed de blog gaan tikken, maar ik heb het niet gered met de foto's. Dus vanmorgen was ik weer vroeg wakker en lekker buiten zitten, foto's geupload en de blog afgemaakt zodat ik deze kan posten. We eten een broodje en gaan daarna opweg naar de Disney Hollywood studio's voor de 'Star wars weekends'.

We zijn rond half 11 in het park en gaan gelijk een plek zoeken voor de Star Wars parade.





De parade was weer gaaf! We lopen via de sunset boulevard naar de 'Darth's Mall' waar merchandise wordt verkocht. Niels kijkt zijn ogen uit en koopt een t-shirt en een mooi schilderij van deze weekends. We zien nog een paar beelden, maar hier denkt hij nog even over na.

We lopen terug en gaan naar Toy Story mania, hier is een wachttijd van 120min! Er zijn al geen fastpasses meer te halen, dus besluiten we om maar gewoon in de rij te gaan staan. Binnen aangekomen, lopen we rustig door, en wat denk je! met 25min. zitten we al in de attractie.

Kijk! zo hoort het en mijn schoonouders vinden het geweldig. Wie heeft de hoogste score? Ik natuurlijk, hihihi, net 2000punten meer dan Niels.
We lopen verder door het park, bekijken shows, doen een aantal attracties en ondertussen lopen er figuren door het park en die nemen we natuurlijk op de foto.




Rond 7PM zoeken we bij de hoed een mooi plekje voor de 'Hyperspace hoopla' show. Maar vlak voor de show begint het toch te regenen! We schuilen onder een boom en gelukkig wordt het wel snel weer droog maar de show wordt wat uitgesteld omdat ze het podium droog moeten maken, maar uiteindelijk begint toch de show, gewoon Geweldig!
Aan het eind van de show gaan we huiswaarts, we lopen het park uit en het begint te onweren.
:( Hier hebben we toch niet om gevraagd?
We rijden langs de Walmart en halen een mega pizza en nog wat andere boodschappen en gaan snel naar huis, oven aan en dan kunnen we gaan eten. Het is inmiddels al half 11 geweest dus zijn heel laat. Ik ben ook erg moe en hoop dat ik kan slapen met een volle maag. Iedereen zit binnen voor de tv, maar ik zit nog even lekker buiten, want de temperatuur is wel lekker. Gelijk na het eten val ik op de stoel in slaap, Niels maakt me wakker en zegt dat ik op m'n bed moet gaan liggen en ben ook direct in dromenland na weer een fantastische dag!

Groetjes,
Danielle & Niels
Ron & Annelies


6 opmerkingen:

  1. Gaaf de Star Wars Parade, zekers een superdag zeg, enne op de stoel in slaap vallen.. dat is ook Florida :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ben helemaal bij wat een verhalen en mooie foto's.
    En een dag niet gelachen is een dag niet geleeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha dat zal je hier niet gebeuren als je buiten zit dan blijf je lekker vers!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, wat een drukte in het park...wel geweldig dat speciale weekend!
    Tsja, als je moe bent nog een blog bijhouden, dat valt niet mee, dus petje af dat je het dagelijks vol houdt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Star Wars weekend meemaken had ons ook leuk geleken!
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen