Dag 15

@Anita: ik ben bang dat hij hem gaat opeten inderdaad. Wij vonden dit allemaal wel erg zielig.
@Saskia: Fort de Soto is echt heel mooi. Fort zelf niet zo groot, maar het strand enz. is fantastisch!
@Eveline: Ja, Bubba Gump is een van de favoriete restaurants. Als we er een zien, gaan we er eten.
@Aggie: Hahaha, ieder z'n ding. En ik ben heel benieuwd verder naar de St. Johns Pass, dus bij ons op het lijstje voor de volgende keer.
@Arianne: Was inderdaad weer een topdag!
@Yvonne: Ik kon d'r van genieten inderdaad, en zou het zelf ook graag eens meemaken zo'n grote vangst :)
@Esther2013: Nou ik ga ook niet in zee zwemmen hoor, pootje baden is voldoende!
@Rick: Ja! dit is echt gaaf.
@Evelien: Wij genieten nog zeker.
@Marja: Nou herrie zeker, vooral als je ligt te slapen en je het dus niet verwacht.

=======================================

Vanmorgen zijn we weer vroeg op want we gaan nogmaals naar de StarWars weekends. Vorige week waren we erg laat voor een plek bij de parade, en we willen deze toch wel goed zien, dus om 9uur stappen we in de auto. 20min. later staan we op de parkeerplaats en gaan we het park in, en zoeken gelijk een goed plekje. Gevonden! en nu een ontbijtje scoren, bakkie koffie met een lekker broodje. Er komen Amerikanen achter ons staan en hiermee staan we lekker te kletsen tot de parade begint om 11uur.

De parade was weer echt te gek! En we hebben nu wel mooie foto's en een film kunnen maken. We lopen verder, halen een fastpass voor 'Star tours' en gaan naar de 'Action stunt show' en hier gaan we zitten op de tribune. Deze show is altijd leuk om te zien en het zal je werk zijn om elke dag te kunnen driften in een auto. :)

Het is ontzettend druk in het park en het is ook heel warm weer. Ron heeft ook last van z'n rug van de afgelopen paar dagen dus we besluiten na Star Tours terug te gaan naar het appartement. Onderweg halen we nog even een broodje van de Subway en deze nemen we mee en eten we thuis lekker op. We kleden ons om en gaan lekker hangen in het zwembad.

De mannen hebben het na een uurtje wel gezien en gaan nog even hun geluk beproeven bij de vissteiger, maar ik denk dat het wel erg warm is om iets te vangen. Nouja, ze vermaken zich in iedergeval, wij blijven nog even lekker liggen in de zon. Later slaat het weer om en begint het te onweren, we pakken onze spullen in en gaan naar binnen, de mannen volgen later ook.

We zijn allemaal weer opgefrist en iedereen heeft trek in Sushi, dus we gaan terug naar het restaurant waar we eerder zijn geweest.

Het eten was weer heerlijk! en thuis aangekomen gaan we nog even buiten zitten en iedereen gaat langzaam aan richting dromenland.

Groetjes,
Danielle & Niels
Ron & Annelies

1. Starwars weekend staat ook op ons wensen lijstje. Maar dat moet zoon lief eerst van school zijn :-) Juli hebben ze nou eenmaal geen vakantie. Nog een jaar of 7 te gaan denk ik zo! Have Fun.

2. Geweldig hoor dat Starwars, mooie foto's ook ervan en heerlijk een relaxte middag gehad bij het zwembad, dat is ook vakantie.
    Nog even terugkomend op gisteren wat een prachtig gezicht is het toch elke keer weer die luchtballonnen, wij hebben er ook weer een aantal voorbij zien komen in afgelopen mei vakantie over onze villa.
    Geweldig gezicht moet dat zijn geweest toen die stingray werd gevangen?
    Fort de Soto staat nog steeds op onze to-do-list.
    Hopen dat de Sushi heeft gesmaakt?

Veel plezier nog verder!

3. Prachtige foto's van de starwars parade !
    GAAF!

4. Gaaf die StarWars parade, ziet er allemaal erg leuk uit.
    Nou zo'n " footlong" van de SubWay met van alles er op en er aan, vind ik ook niet te versmaden;-)