One week to go!

Zo! Nou gaat de start van de vakantie steeds dichterbij komen. We kunnen niet wachten om te vliegen naar Amerika en daar te gaan genieten!

De laatste dagen gaan denk ik heel snel, en ik hoef me niet te vervelen. Druk Pinksterweekend in aantocht en vandaag ben ik lekker even alleen thuis en het schijnt mooi weer te worden, dus dan kan ik lekker gaan wassen, opruimen en alvast wat kleding uitzoeken. Oja, en als de zon komt, hier natuurlijk ook even van genieten. Ik heb de eerste spulletjes al bij elkaar gezocht zodat we dit zeker niet gaan vergeten, en ook de koffers staan al gereed.




Dinsdag word ik eerst nog een jaartje ouder (kadootjes! altijd leuk om te krijgen :) ) en de rest van de week lekker aan het werk en dan zaterdag ga ik de koffers echt inpakken. We merken dat onze katten steeds aanhankelijker worden en niet van onze zijde wijken en dus merken dat er wat gaat gebeuren, maar die worden straks heerlijk vertroeteld door m'n moeder dus daar hebben we geen zorgen over.

Ik vind het ook onwijs leuk dat er nu al reacties geplaatst worden, dus ik ga met veel plezier straks de blog dagelijks bijhouden. We hebben allemaal in gedachten wat we willen doen en zien, maar geen planning dus afwachten hoe we de dagen gaan opvullen daar.

De volgende blogpost komt vanuit de USA!

Groetjes,
Danielle & Niels


@Yvonne: Ja! Zoals ik de blog al begon. Het gaat nu echt snel dichterbij komen. We hebben er alle vier onwijs veel zin in.
@MaRiLinLi: Jullie zijn nu in de USA en heb genoten van jullie verslag. Ben wel nog steeds jaloers op jullie dag in DC :)
@Anthonie: Dat gaat lukken! En leuk dat je meeleest.
@PenPe: Het was onwijs gezellig met jullie, en van de week ga ik de kadootjes weggeven. Ook ga ik weer m'n best doen om er een leuk verslag van te maken!

9 opmerkingen:

  1. Ik ga lekker meelezen. Oh en wat leuk, ik wordt dinsdag ook een jaartje ouder :-).
    Nog ff doorzetten en dan lekker genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar jullie verhalen, nog ff "bijten".
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even volhouden ....
    Een fijne verjaardag gewenst en alvast een voorspoedige reis, ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een fijne verjaardag!! Het schiet nu lekker op voor jullie, die laatste dagen gaan altijd lekker snel en je kunt al inpakken, dat maakt het nog fijner!!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga jullie weer volgen altijd leuk om te lezen heel veel plezier in de states.

    BeantwoordenVerwijderen