Dag 6

@Esther: Je heb sowiezo een ticket nodig om het park op te komen. Dit is al leuk voor de kinderen met de raketten en het nieuwe angry birds gedeelte. De tour is toch wel zitten in de bus en kijken naar waar je langsrijdt, maar ik denk dat dan de 'Launch pad' wel het interessantse is voor de kids.
@Arianne: Ja, ontbijt is ook super bij Ihop. En met Annelies d'r teen gaat het beter, bedankt!
@Yvonne: We hebben echt vakantie inderdaad, maar de blog moet toch wel gemaakt worden.
@Eveline: Het was een superdag! en met Annelies gaat het steeds beter
@MaRiLiSa: Wij zijn in 2006 voor het laatst geweest bij KSC, en toen reden we alleen maar langs dat grote Nasa gebouw, en nu mochten we erin. Dus dit was tegek!
@famBraun: Het eten was goed, en de uienringen waren inderdaad lekker.

==========================================

Vanmorgen was ik eens als eerste wakker, en ik ben lekker met m'n laptop op het balkon gaan zitten. Even facetimen met Nederland (m'n moeder en Penpe) en daarna verder met de blog, want gisteravond ben ik weer eens in slaap gevallen achter de Ipad toen ik aan het tikken was. Hahaha

Het brood was op dus er moesten boodschappen gedaan worden. Met Annelies samen gaan we even naar de Walmart hier verderop. En we kijken ons ogen uit naar alle lekkere dingen, en vooral ook de vele keuzes van de producten.

Ons karretje is weer gevuld, dus terug naar huis zodat we kunnen ontbijten. De mannen pakken hierna hun hengel en gaan vissen op de steiger. Wij gaan weer even geld uitgeven in de Ross en Bed, Bath and Beyond. We zijn weer goed geslaagd!

Thuisgekomen zijn de mannen er ook alweer. Niels had een vis aan z'n haak hangen alleen deze viel eraf bij het binnenhalen. Dat is jammer! wel had hij een mossel gevangen :).
We gaan het van de week nog even proberen.

Het is buiten bewolkt maar wel warm, dus we gaan even lekker afkoelen in het zwembad. Zwemkleding, check. Badhanddoek, check. Zwemsupplies, check, Ipad, check. Drinken, check en op naar het zwembad.

Wat kan je een lol hebben met die lange buizen :) Nadat we zijn afgekoeld en weer opgedroogd in de zon, kleden we ons om en gaan lekker eten bij Cracker Barrel. Dit was weer erug lekker.

Het winkeltje bij het restaurant is ook altijd leuk om te snuffelen en natuurlijk om wat leuks te kopen. Wat zal ik hebben meegenomen?

We gaan nog even een rondje lopen in Downtown Disney, dus weer in de auto en opweg. We parkeren bij Planet Hollywood en lopen lekker een rondje, ik trakteer straks op een ijsje bij Ghirardelli!

In alle winkels nemen we even een kijkje, en bij de Star Wars afdeling zijn we lekker aan het knutselen geweest voor onze eigen versie van een robot. Het resultaat:

Terug bij Ghirardelli is het natuurlijk nog steeds heeeeel druk, dus ik moet het ijsje overslaan en gaan we op huis aan en met genoeg tasjes komen we weer thuis.

Iedereen gaat snel richting zijn bed, maar ik ben nu eigenlijk gewoon klaarwakker dus ik ga de foto's uploaden en de blog maken.

Groetjes,
Danielle & Niels
Ron & Annelies

1. Heerlijk relaxed dagje! Waren dat garnalen in tempura?
    Ziet er allemaal heerlijk uit.
    Veel plezier vandaag!

2. Heerlijk zo'n vakantiedag, zwemmen, shoppen, Cracker Barrel en Down Town Disney........dat hadden wij kunnen zijn hahahaha. Hoe gaat het met de blauwe teen?
    Have Fun!!

3. Super dat jullie nu in het Nasa gebouw mochten komen, toen wij in 2007 daar waren was dat nog niet, maar toen stond er ook nog een Space Shuttle op het lanceerplatform klaar.

Weer een heerlijke en relaxte dag gehad, de mannen lekker even vissen en jullie gezellig bij Ross en Bath and Beyond shoppen.
    Heerlijk dat zwemmem en afkoelen in het zwembad, we zijn klein beetje jaloers, houd nog niet over hier in ons kikkerlandje.
    Cracker Barrell en Downtown Disney vinden wij ook altijd even heerlijk en gezellig.
    Sterkte met Annelies haar teen!

Geniet ze verder.

4. Lachen altijd met die buizen, je voelt je dan al snel weer "kind":)
    Wat een leuke spullen hebben ze in dat winkeltje zeg...om hebberig van te worden :)

5. Heerlijke variabele dag, jullie hebben veel gedaan!! Hoop dat je schoonmoeder niet al te veel last heeft van haar blauwe teen!!

Enjoy!!

6. Heerlijk relaxt dagje en gezellig om ff met je te 'Facetimen' ;-)

7. Dat is lekker relaxed, beetje shoppen, zwemmen, lekker eten...
    Goed bezig, we krijgen heimwee van jullie ;-)

8. TOP dag, alles eruit halen wat er in zit, de $$$$ laten rollen wat wil een mens nog meer;-)
    En dan nog ff naar de Cracker Barrell mmmmmm!
    Grtz.Yvonne

9. Helemaal top en mooi weer en veel winkels. Top die tour in Kennedy space centre.

Hoop dat het beter gaat met de teen van Annelies.