Steeds dichterbij....

Met nog 55 dagen op de teller, komt de vakantie steeds dichterbij.

Onze (schoon)ouders moeten alleen nog even de Esta regelen. We hebben verder een leuke aanbieding gevonden voor tickets bij Discovery cove, van de week even een datum prikken en de tickets bestellen. Dit wordt een hele mooie ervaring voor mijn schoonouders, en ik ben wel heel benieuwd naar de Seaventure.

Verder hebben we allemaal leuke dingen op de planning, zoals: Kennedy Space Center, Disney, Fort de Sota, kanoën, shoppen en natuurlijk de Star Wars weekends in DHS!

Ik heb nu ook een lijst gemaakt van restaurants waar we willen eten, en we gaan proberen om elke dag ergens anders te eten, ben benieuwd of dit lukt! Want sommige restaurants zijn wel heel lekker om vaker te gaan eten :). Ook wil ik zeker eens een/meerdere ijsje(s) van de DQ gaan proberen.

We gaan weer GENIETEN!

Maar eerst al onze voorgangers in april/mei volgen met alle blogs die komen, leuk!

Groetjes,
Danielle & Niels

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat het al voor jullie opschiet.
    Jullie hebben hele leuke dingen op jullie to-do-list staan, ook enkele die willen gaan doen.
    Geniet van de voorpret en wij gaan jullie zeker volgen, ook al is het dan voor ons helaas weer voorbij.

    Succes met aftellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar jullie gaan eerst lekker genieten en wij gaan met jullie meelezen :). Ook allemaal leuke dingen op de planning, Kelly park is echt supergaaf!

      Verwijderen
  2. Heerlijk, heerlijk jullie mogen bijna. En Discovery Cove zullen jullie fantastisch vinden. Een tip kom erg op tijd, zo rond 8.00 uur. Vraag om een plaats in de Star fish Cabana. En neem de een ochtentijd voor de dolphin swim. Betere foto's etc. Voor de rest geniet van het park en het eten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Star fish Cabana, dat is nieuw voor ons. Wat moet ik me hierbij voorstellen?

      Wij zijn al eens in DC geweest, maar mn schoonouders gaan dit voor het eerst meemaken en dus met de dolfijnen zwemmen, wij gaan alleen maar lekker genieten en ik wil wel graag de SeaVenture doen.

      Verwijderen
  3. Het schiet al lekker op! Alvast veel plezier.
    Gr
    Anthonie

    BeantwoordenVerwijderen