Nog maar 150 dagen.....

Over nog 150 nachtjes (5 maanden) slapen zitten we nu in het vliegtuig vanuit Engeland naar Orlando toe. Jeetje! wat gaat de tijd snel zeg.

Het is bijna 2013 en we zijn nog lekker aan het lezen over leuke uitjes die we kunnen ondernemen in Orlando, want we willen allemaal leuke, maar ook wat nieuwe dingen gaan bekijken en doen. Over 2 maandjes gaan we ook de tickets bestellen voor Discovery Cove, dus dit is ook spannend voor onze (schoon)ouders want die gaan zwemmen met de dolfijnen! en ik (Danielle) wil misschien wel de nieuwe attractie 'SeaVenture' gaan doen, maar daar ben ik nog even over aan het nadenken. Ik weet ook niet of ik dit eventueel ter plekke nog kan boeken? Nouja, ik heb nog even de tijd om erover na te denken.

Mijn schoonmoeder wil ook heel graag naar het Salvador Dali museum in St. Petersburg, dus hiervoor ben ik ook aan het kijken of het wat is (dit museum), en wat we dan allemaal in de buurt kunnen doen om er een dagje uit van te maken.

Genoeg om te plannen dus!

Groetjes,
Danielle & Niels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten